ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΟΥ OPEN MALL ΛΟΥΤΡΑΚΙ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Πέμπτη, 29/2/2024 ΩΡΑ: 2:15 μ.μ. ΤΟΠΟΣ: Αίθουσα συνεδριάσεων, Δημαρχείο Λουτρακίου
Αγαπητέ/ή ωφελούμενε/η του Ανοικτού κέντρου εμπορίου Λουτρακίου,
Σας προσκαλούμε στο 2ο εκπαιδευτικό σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 29/2/2024, στις 2:15 μ.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου Λουτρακίου για την χρήση της εφαρμογής του Open Mall Λουτρακίου, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να προσφέρετε εκπτωτικά κουπόνια και άλλες υπηρεσίες πιστότητας στους πελάτες σας. Επιπλέον, θα σας παρουσιάσουμε τρόπους για αποτελεσματικότερη διαφήμιση της επιχείρησής σας.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 27410 80200, Infotechnica
Υπεύθυνοι έργου Σταυρούλα Μπουρίκα, Άνναμπελ Παρασκευά
Λίγα λογία για την Εφαρμογή:
Πλατφόρμα Προώθησης της Εμπορικής Περιοχής Λουτρακίου στην οποία ανήκουν οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο OPEN MALL Λουτρακίου δημιούργησε το Επιμελητήριο Κορινθίας, στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης: «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Λουτρακίου».
Πρόκειται για μια πλατφόρμα επιβράβευσης (Loyalty – σε web-site και Mobile Application) την οποία θα χρησιμοποιούν οι καταναλωτές προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε προσφορές, κουπόνια, και λοιπές προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο Open Mall. Απώτερος στόχος είναι η ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας, μέσω υπηρεσιών αλληλεπίδρασης, ενίσχυσης πιστότητας και επιβράβευσης των πελατών των καταστημάτων.
Η πλατφόρμα αναμένεται να καλύψει τις εξής ανάγκες των καταστημάτων:
- Αύξηση των πωλήσεων
- Μείωση κόστους φυλλαδίων και λοιπού έντυπου υλικού
- Άμεση πρόσβαση στους πελάτες
- Προωθητικές ενέργειες
- Δυνατότητες ενίσχυσης της πιστότητας και επιβράβευσης πελατών (Loyalty)
Μέσα από την πλατφόρμα οι επιχειρήσεις θα μπορούν:
1.Να καταχωρήσουν το προφίλ τους (φωτογραφίες, κείμενα, διεύθυνση, τηλέφωνα, email, social media, ιστοσελίδα, κ.α.) το οποίο θα εμφανίζεται στον κατάλογο των επιχειρήσεων του Open mall
2.Να ανεβάσουν προσφορές, καταλόγους, menu τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς όλους
3.Να δημιουργήσουν πρόγραμμα επιβράβευσης (Loyalty ) στο οποίο θα εγγράφονται οι καταναλωτές
4.Να στέλνουν προσφορές και κουπόνια στα μέλη του Loyalty τους και να ανταμείβουν τους καταναλωτές