Το Γραφείο ΟΕΥ Σικάγο πραγματοποίησε δύο διαδικτυακά σεμινάρια που διοργάνωσαν αμερικανικές εταιρείες με θέμα τρέχουσες εξελίξεις στην αγορά των ΗΠΑ υπό το πρίσμα της πανδημίας.
1) Το πρώτο σεμινάριο είχε τον τίτλο How to accelerate online private label sales in 2021 και διοργανώθηκε από την ιστοσελίδα Store Brands και την εταιρεία συμβούλων EnsembleIQ..
2) Το δεύτερο σεμινάριο είχε τον τίτλο The Year That Was: Why Integrating Fresh is Key to Future Growth και διοργανώθηκε από την εταιρεία έρευνας αγοράς IRI.
Και τα δύο σεμινάρια αποτυπώνουν τις καταναλωτικές αλλαγές στην αγορά λιανικής τροφίμων και ειδών κατανάλωσης των ΗΠΑ και των διαφοροποιήσεων στις οποίες προβαίνουν οι επιχειρήσεις.
Βρείτε τα εδώ:
Σχετικά Αρχεία: