Ελ

En

Πρεμιέρα για την εστίαση: Ευλαβική τήρηση των κανόνων και αυξημένα μέτρα προστασίας από τους επιχειρηματίες της εστίασης της Κορίνθου.

                                                            
Κόρινθος,  26 Μαΐου 2020
Δελτίο Τύπου
 
Χθες, Δευτέρα 25.05.20 ήταν η πρώτη ημέρα λειτουργίας για τα καταστήματα εστίασης μετά από βδομάδες. Οι επιχειρηματίες του χώρου εστίασης  περίμεναν την ημέρα αυτή με ανυπομονησία και προσμονή. Έπειτα από περίπου 2,5 μήνες  λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, τα καταστήματα εστίασης άνοιξαν και πάλι περιμένοντας πελάτες και θαμώνες.
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κορινθίας έκανε μια βόλτα …..

Τηλεδιάσκεψη των εκπροσώπων των φορέων της Κορινθίας με τον ΓΓ Εμπορίου & Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ.Παναγιώτη Σταμπουλίδη

Κόρινθος,  26 Μαΐου 2020
Δελτίο Τύπου
Με επιτυχία και  ενεργή συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η τηλεδιάσκεψη  ‘’ Σχεδιάζοντας την επόμενη μέρα ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! ‘’, η πρώτη από μια σειρά τηλεδιασκέψεων που προγραμματίζει το Επιμελητήριο Κορινθίας για το επόμενο διάστημα. Στην τηλεδιάσκεψη αυτή, που είχε ως θέμα τον σχεδιασμό της επόμενης μέρας για τον κλάδο εστίασης, εμπορίου & τουρισμού, συμμετείχε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας του καταναλωτή  του Υπουργείου Ανάπτυξης, κ. Παναγι…..

Πρωτόκολλα υγιεινής για τουρισμό ( Μέρος 1)

Το υπουργείο Τουρισμού έδωσε στη δημοσιότητα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα πρέπει να εφαρμόσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας (ξενοδοχειακά καταλύματα- οργανωμένες τουριστικές κατασκηνώσεις, τουριστικά γραφεία, οδικές μεταφορές, τουριστικά λεωφορεία στην εποχή του κορονοϊού.
«Οπως τονίζεται, οι προδιαγραφές για την επαναλειτουργία των τουριστικών καταλυμάτων αφορούν όλα τα καταλύματα ανεξαρτήτως τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών, κατάταξης, είδους, διάρκειας λειτουργίας, πλ…..

Πρωτόκολλα υγιεινής για τουρισμό ( Μέρος 2)

Υπηρεσίες καταλυμάτων
Υπηρεσία υποδοχής (reception desk/concierge)
·         Το προσωπικό πρέπει να λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής (πλύσιμο χεριών), να κρατά αποστάσεις τουλάχιστον ενός μέτρου από τους πελάτες (αποφυγή χειραψιών κτλ) και να ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής.
·         Συνιστάται η αποφυγή τοποθέτησης σε θέσεις υποδοχής ατόμων που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.
·         Όταν ζητείται, να υπάρχει δυνατότητα: α) ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του…..

Πρωτόκολλα υγιεινής για τουρισμό ( Μέρος 3)

❖ Υπηρεσίες ορόφου (καθαριότητα, απολύμανση, housekeeping), δωματίων και κοινόχρηστων χώρων
·         Πρόγραμμα καθαρισμού και απολύμανσης (βλ. σχετικές Οδηγίες ΕΟΔΥ)
·         Ειδικές Οδηγίες για καθαρισμό στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος (βλ. σχετικές Οδηγίες ΕΟΔΥ).
·         Ενίσχυση υπηρεσιών υγιεινής σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου» (πχ. πόμολα, κομβία ανελκυστήρων)
·         Σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου …..

Πρωτόκολλα υγιεινής για τουρισμό ( Μέρος 4)

❖ Υπηρεσίες εστίασης (τραπεζαρίες/χώροι κοινού), παρασκευαστήρια
Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εστιατόρια a la carte, τα εστιατόρια με μπουφέ/αίθουσες πρωινού, τα μπαρ σε ανοιχτούς και κλειστούς χώρους
Παρασκευαστήρια/κουζίνα:
·         Τήρηση HACCP
·         Παραλαβή εμπορευμάτων από συγκεκριμένο προσωπικό και πάντα φορώντας γάντια και μάσκα.
·         Ιδιαίτερη μέριμνα θα πρέπει να λαμβάνεται για την τήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εργαζομένων στην κουζίνα σύμφωνα με τις απαιτήσεις των…..

Πρωτόκολλα υγιεινής για τουρισμό ( Μέρος 5)

 
❖ Κλιματισμός και αερισμός χώρων
Τα προβλεπόμενα στη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας «Λήψη μέτρων διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας από ιογενείς και άλλες λοιμώξεις κατά τη χρήση κλιματιστικών μονάδων», με έμφαση στην μη ανακυκλοφορία του αέρα και καλό φυσικό αερισμό στα δωμάτια και στους υπόλοιπους χώρους (διακοπή του συστήματος μη λειτουργίας κλιματισμού όταν είναι ανοιχτές οι πόρτες).
❖ Χώροι εκδηλώσεων εντός καταλυμάτων (συνεδριακές αίθουσες, χώροι δεξιώσεων κοκ)
Λειτουργία τ…..

Πώς λειτουργεί ο μηχανισμός ενίσχυσης απασχόλησης «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»

Σύμφωνα με τον κ. Βρούτση, ένα από τα πιο σημαντικά μέτρα στήριξης της απασχόλησης, που θα εφαρμοστεί από την 1η Ιουνίου, είναι ένας μηχανισμός που έρχεται για πρώτη φορά να ενισχύσει το εισόδημα των εργαζομένων, όπου και αν αυτό καταστεί αναγκαίο, ανακουφίζοντας ταυτόχρονα και τις επιχειρήσεις από ένα σημαντικό μέρος του μισθολογικού κόστους.
   Όπως αναφέρει, τα βασικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του νέου μηχανισμού «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ», αλλά και οι προϋποθέσεις ένταξης σε αυτόν, διαμορφώνονται …..

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΟΑΕΔ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΟΑΕΔ
ΑΠΡΙΛΙΟΣ  2020
 
Α.  ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΤΟΥ ΟΑΕΔ
 
 
1. Το σύνολο των εγγεγραμμένων ανέργων, με κριτήριο την αναζήτηση εργασίας (αναζητούντων εργασία), για τον μήνα Απρίλιο 2020, ανήλθε σε 1.124.486 άτομα. Από αυτά 531.464 (ποσοστό 47,26%) είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο  του ΟΑΕΔ για χρονικό διάστημα ίσο ή και περισσότερο των 12 μηνών και 593.022 (ποσοστό 52,74%) είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο του ΟΑΕΔ για χρονικό διάστημ…..

«ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ»

 
Ο ΕΦΕΤ (ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ) ενόψει της επαναλειτουργίας των επιχειρήσεων εστίασης και διασκέδασης ανακοίνωσε απλές και πρακτικές οδηγίες για να αυτοπροστατευτούν οι επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ τις σημαντικότερες συχνές πρακτικές στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεών μας:
 Εφοδιασμός εργοδότη και προσωπικού με πιστοποιητικά υγείας και πιστοποιητικά ΕΦΕΤ
 Πλήρη εφαρμογή και τήρησης των 7 αρχείων ή να εφοδιαστεί η επιχείρηση με πιστοποιητικό…..

Ακολουθήστε μας

logo
Ερμού 2, Τ.Κ. 20131, Κόρινθος
Ωράριο Λειτουργίας:

Δευτέρα & Τετάρτη:
7:00 πμ – 18:00 μμ
Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή:
7:00 πμ – 15:00 μμ

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα μας

Ερμού 2, Τ.Κ. 20131, Κόρινθος
Ωράριο Λειτουργίας:

Δευτέρα – Παρασκευή:
7:00 πμ – 15:00 μμ

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα μας