Προφίλ Συμμετεχόντων
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων, εστιατορίων, μπαρ και στο προσωπικό τους, σε στελέχη και επικεφαλής τμημάτων F&B σε μεγάλα ξενοδοχεία, σε στελέχη του Τουρισμού και της εστίασης.
Περιγραφή Σεμιναρίου
Το σεμινάριο αυτό περιλαμβάνει μια ολιστική προσέγγιση σε βασικές αρχές ανάπτυξης ενός γαστρονομικού project, ξεκινώντας από τις αρχές του γαστρονομικού marketing, τη σημασία της εντοπιότητας στη σύγχρονη γαστρονομία και τον τουρισμό, περιλαμβάνει εκπαίδευση στην αναζήτηση και αξιολόγηση τοπικών προϊόντων, γευστικά ταιριάσματα με κρασί και ποτό ενώ ολοκληρώνεται με τις νέες τάσεις και την ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησης. Κάθε μέρος περιλαμβάνει workshops, δηλαδή πρακτική εφαρμογή όσων διδάσκονται κατά τη διάρκεια του έτσι ώστε να γίνουν αντιληπτές οι έννοιες του σεμιναρίου.
Ανάλυση Θεματολογίας
- Οι βασικές αρχές του γαστρονομικού marketing, τι σημαίνει, τι περιλαμβάνει
- Διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικής σχετική με την παροχή υπηρεσιών εστίασης για την επιχείρηση.
- Οι σύγχρονες τάσεις στη γαστρονομία και η σύνδεσή τους με τον τουρισμό
- Γαστρονομικός τουρισμός και η σημασία του
- Η σημασία της χρήσης τοπικών προϊόντων, αναζήτηση, αξιολόγηση
- Η βιώσιμη ανάπτυξη και η σημασία της, sustainability
- Κοστολόγηση και προστιθέμενη αξία. Πώς η χρήση ενός υλικού μπορεί να αυξήσει τα έσοδα
- Βασικές αρχές συνδυασμού κρασιού και φαγητού και η σημασία του για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών
- Κοινωνικά δίκτυα και influencers
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: AA+Partners
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Χάρης Τζαννής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 3 ημέρες/ 12 ώρες
ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00
Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00
Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022, 16:00 – 20:00
περισσότερες πληροφορίες και για την συμμετοχή σας πατήστε εδώ:https://insete.gr/seminar/local-gastronomy-and-tourism-indigenous-experiences-w2/